۱۳۹۰ اردیبهشت ۲۳, جمعه

ممه‌ی رهبری را لولو برد !

چرا مموتی بعد از هفت هشت ده روز در جلسه هیئت دولت شرکت کرد ولی ایندفعه مصلحی شرکت نکرد؟

۱. چون آدم که نمی‌تواند ده روز قضای حاجت نکند بالاخره باید بیاید سر اداره‌ی مملکت دستی به آب برساند ، مصلحی هم خب آدم است می‌فهمد، رفت که این بیاید شکمش را خالی بکند برود؟
۲. چون نظر رهبری به نظر مموتی نزدیکتر است ما خودمان نماز جمعه‌ی بعد از انتخابات آنجا بودیم با همین گوشهائی که الآن دارد شما را می‌بیند شنیدیم؟
۴. چون در جلسه‌ی هیئت دولت یک کمی در مورد ولایت فقیه توضیح داد و به دولت افتخار کرد که هی به ولایت فقیه علاقه دارد ولی مشائی هم کنارش نشسته بود؟
۵. چون دولت و رهبری اصلاً خیلی هم با هم خوبند مصلحی هم خب آدم است امروز رفته بود قم زیارت وقتی برگردد چپق احمدی نژاد را قشنگ چاق می‌کند؟
۶. چون اگر همین دو قلم جنس در دولت نباشد تمام کارهای کشور خیلی خوب پیش می‌رود برای همین رهبری می‌خواهد دوتائی حتماً با هم باشند که وضع اینقدر خوب نشود که ما فرداش برگردیم ایران؟
۷ چون ایران یک کشور آزاد است و همه می‌توانند هر کاری که رهبری بگوید آزادانه انجام بدهند ولی بعضیها خرند نمی‌فهمند مدارکش هم موجود است؟
۸. چون همین خرها یک کاری می‌کنند که رهبری مجبور می‌شود ظرف یک هفته سی تا دیدار گرم و صمیمانه بکند هی بگوید که چرا هیچ مشکلی با دولت ندارد؟
۹ چون رهبری تمام این زحمت‌ها را می‌کشد ولی حاضرین عین الاغی که به صاحبش نگاه می‌کند همینجوری بهش زل می‌زنند بعد باز خیال می‌کنند که اینها با هم مشکل دارند؟
۱۰. چون سر خر میدانی یعنی چه ؟ رهبری به مموتی می‌گوید سر خر ، مموتی به مصلحی ، مصلحی به مردم ، مردم به رهبری!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر