۱۳۸۹ اسفند ۲۲, یکشنبه

‌حضرت آیت‌الله‌العظمی سید علی خامنه‌ای: هر مومن خوبی که فحش بده زنبوره نیشش میزنه


مقام عظمی در بخش دیگری گفتند‌:
«خدا قهرش می‌گیره و عذاب الهی صادر می کنه زلزله میاد بلا میاد سیل میاد نباید از این کارهای بدبد کرد و به دختر مردم هرچی هم باشه نباید فحش‌های ناموسی داد این کارها ابروی نظام را می‌برد طرفداران من که مومن خوب و ارزشی هستند نباید هتاک باشند‌. یه اصطلاح بین ما طلبه‌ها در حوزه بود که می‌گفتیم هر مومن خوبی که فحش بده زنبوره نیشش می‌زنه وباید بره تو بشکه... »

ایشان در بخش دیگری گفتند:
«اون می‌کروبهای فتنه‌گر گوساله اگر فکر کردند من کوتاه امدم کور خوندند! بنده بدن علیلی دارم ولی مردم خودشون تا حالا نشون دادند چه جوری با فتنه‌گرها برخورد کردند رحم نکنید، کتک بزنید، تجاوز کنید، بکشید، شکنجه کنید و همانا قران گفته کافر مرتد را سر ببرید، گردن بزنید، دستو پایش را قطع کنید، لاکن ولی دشنام ندهید فحش ندهید اهانت نکنید گناه داره و قباحت داره.»

ولی امر مسلم مسلمین جهان در آخرفرمودند :
«این مهدوی کنی برای من به منزله هارون است برای موسی و مرد بسیارشریفی است. خدا برای اسلام ایشان را نگه بدارد. اقای هاشمی دوست ۶۰ ساله منه ما از بچگی با هم دوست بودیم و دوست باقی می‌مانیم ایشان کسالت دارند و بدن خیلی علیلی دارند و نیاز به استراحت بیشتری دارند برای همین باید کمی از مشغله‌های فکری‌شون کم کنند!»

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر