۱۳۹۰ اردیبهشت ۷, چهارشنبه

هنوزم نظرت به نظر محمود نزدیکتره؟...

بعد ازاختلاف سلیقه‌ای که بین دکتر محمود احمدی‌نژاد با خامنه ای رخ عده‌ای از عناصر معلوم الحال وابسته به صهیونیسم خاورمیانه ادعای کذبی پیرامون دعوای شدید بین حاکمان برحق جمهوری اسلامی در رسانه‌های صهیونیستی منتشر کردند که در این دیدار همه خدعه ها و نیرنگ‌ها نقش برآب شد.
خامنه‌ای در ابتدای دیدار بیان داشت: «مموتی جان شما چرا اینقدر عصبی هستی و جوش میاری حالا یه چیزی گفتیم یه چیزی شنیدی، همین کارها را کردی که باعث شد این صهیونیست‌ها معرکه بگیرند.»
احمدی‌نژاد دراین دیدار که با ماچ کردن دست مقام عظمی ولایت همراه بود گفت: ‌«به جان عظمی رفتار شما با من اشتباه بود و باعث شدیه عده معلوم الحال به من تشر بزنند مگر تو ۲۴ میلیون رای نداریکه اینجوری خ.ره به بازی‌ات گرفته و ناسلامتی رییس جمهور هستی و انتخاب وزیر حق رییس جمهوره نه رهبر.»
خامنه‌ای گفت: «گوشت را به این تفرقه‌اندازها نده و خودت عقلت را به کار بنداز اخه تو کی ۲۴ میلیون رای داشتی که الان باورت شده ۲۴ میلیون رای داری، حالا مهم نیست به جای اینکه اینجوری آبروی نظام ببری، توبه کن من پیرمرد را اینقدر اذیت نکن! بنده بدن علیل و ناتوانی دارم بنده حقیر هستم و کاری نکن امام زمان از دست کارهای سید خراسانی و شیعب ناراحت بشه...»
دراینجا احمدی‌نژاد به پهنای صورت اشک می‌ریخت که در اغوش گرم مقام عظمی ولایت جای گرفت و مقام معظم رهبری در حالیکه ا.ن. را به سینه می فشرد. گفت: «مموتی جان نظر من هنوز به نظر تو نزدیک‌تره ولی نظرم به امام زمان نزدیک‌تره ....»

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر