۱۳۹۰ فروردین ۲۳, سه‌شنبه

موضع قاطع رهبری: پرهیز از جردادگی، تأکید بر جرخوردگی!

در راستای اینکه فائزه تهدید به افتتاح می‌شود تا پدرش رئیس خبرگان نشود بعد که پدرش حتی کاندید ریاست خبرگان هم نمی‌شود رهبری فوراً جر دادن را مغایر با «عقل سیاسی» و خلاف شرع اعلام می‌کند لذا ما تعدادی از برخوردهای آینده را که عیناً مطابق با «عقل سیاسی» باشد در اینجا می‌آوریم . توضیحاً اینکه «عقل سیاسی» همان یکجور عقلی است که در آن یارو از دو طرف باز می‌شود ولی جر نمی‌خورد:

برخورد مطابق با عقل سیاسی اول

مکان: اتاق فائزه جنب گوشی تلفن
هنرمندان: فائزه، یک ببو گلابی بعنوان محافظ، صدای یکی از برادران دارای عقل سیاسی پای خط
نوع برخورد: با تحیات الهی خدمت آن خواهر منافق آبجی مکرمه‌ی مهدی زیگیل. بی‌زحمت چنانچه فضا مناسب باشد آیا برای ما مقدور است تا بطور موافق با شرع بزنیم دهان شما را از ناحیه‌ی آن لبان غنچه به انجام رسانده باشد تا پیام ما در دو گوشان بابای شما فروگذاری گردد؟ ضمن تشکر پیشاپیش از همکاری شما و خصوصاً همکاری این محافظ [...] شما که اگر نبود وارد شدن به سرکار با سختی صورت می‌گرفت لطفاً جهت همکاری از بالا شماره‌ی یک، همکاری از پائین شماره‌ی دو، سایر همکاری‌ها شماره‌ی سه، خروج از سیستم شماره‌ی چهار و سپس دکمه‌ی مربع را فشار دهید. بیییییب.

برخورد مطابق با عقل سیاسی دوم

مکان: پارکینگ یک جائی
هنرمندان: فائزه، همان ببو گلابی بعنوان محافظ، تعدادی از برادران دارای عقل سیاسی
نوع برخورد: احتراماً اینجانبان ضمن ابراز ارادت به خار شما و سایر متعلقات و آویخته‌گانش چنانچه از نظر این برادر غیور و ریغونه که الآن در حال محافظت کوبنده از شما است بلامانع باشد برادران حاضر همت نموده سرکار را بنحو موافق با شرع از طرفین به گشایش کامل رسانده باشد تا خار مزبور شما به نحو مطلوبی گاهی دیده بشود تا برادر شما که در لندن هیچ پولی برای هیچ کاری به هیچ کسی نمی‌دهد پس از انتقال سریع شما جهت دوخته شدن به خیاطی بهنود برادرز که ایشان هم هیچ پولی برای هیچ کاری از هیچ کسی نمی‌گیرد بداند که آره!

برخورد مطابق با عقل سیاسی سوم

مکان: منزل بابای فائزه
هنرمندان : فائزه، اکبر، همان ببو گلابیه با سه تا گردن کلفت دیگر بعنوان محافظ، تعدادی از خواهران و برادران با عقل سیاسی که آنجا تجمع خودجوش کرده‌اند
نوع برخورد: پرتاب انواع عقل سیاسی از قبیل تخم مرغ گندیده، کفش، آجر، بیل و سایر ادوات موافق با شرع. برادران با در دست داشتن پلاکاردی مبنی بر اینکه «برای تحریم مهدی هاشمی در لندن نسکافه نمی‌خوریم» با حمایت سه گردان زرهی اعزامی از واحد پلیس «حمایت از شورش» در سمت راست و خواهران اعزامی از هنگ خدیج زائو و بتول فشفشه با پشتیبانی پرسنل خدوم شریف و زحمتکش خانه عفاف دوبی که آدم وقتی آنها را در حال فشار دادن عکس آقا به یک جاهائی‌شان مشاهده می‌کند یکجوریش می‌شود و احساس میل به راست بهش دست می‌دهد در همان سمت راست مایل به راست‌ و کشیده دیده می‌شوند. در دست خواهران طبق روال پلاکاردی به زبان انگلیسی و با متن زیر دیده می‌شود:
vi mast eftetah faeze bikaz mehdi dar landan!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر