۱۳۹۰ تیر ۱۹, یکشنبه

موسوی و احمدی‌نژاد را در کره ماه دیدیم

امام خمینی زیر درخت سیب می‌نشست و حرف‌های صد تا یه غاز می‌زد و به جز خدعه و فریب مردم سخنی نگفت. این‌گونه شد که سید روح الله خمینی در عالم هپروت سال ۱۹۷۹ ده سال بعد از فتح ماه توسط نیل آرمسترانگ آمریکایی فضانورد شد و به کره ماه سفر کرد و در معراج عارفانه‌اش با شاتل ایر فرانس از ماه به کره زمین بازگشت. سید روح الله فضانورد، ده‌ها تن را برسقف پایگاه فضایی مدرسه رفاه به فضا فرستاد و یه میر مهندسی داشت که ۸ سال [بنده] دربارش بود و بعد از بیست ویک سال مردم میر مهندس را بازیافت کردند و برای فرستادن به فضا همراه ا.ن. آماده اش کردند.
شب ۲۲ خرداد سال ۱۳۸۸، جمهوری اسلامی یک حلقه ا.ن. را همراه میرحسین در ساتل ریاست جمهوری به کره ماه فرستادند. به قول یه خ.ر.ی ۴۰ میلیون به تماشا نشستند و ۷ میلیونی به جای تماشای فتح ماه توسط ا.ن. و میر، پای سریال ویکتوریا به خواب رفتند.
دعوا از این جا شروع شد که پس از بازگشت ا.ن. و میر از کره ماه، ا.ن. دبه کرد و گفت: «میر ماه نورد نیست» و میر به پایگاه فضایی ریاست جمهوری راه نداد. میر هم که زورش نرسید گفت: «دروغ میگه به جان امام راحلم، من ماه نورد هستم و ا.ن دروغ میگه»
بعد هم یه عده که به میر رای داده بودند گفتند به جان امام راحل میر راست می‌گه و میر را ما تو ماه دیدیم و ا.ن را درماه ندیدیم.
بعد از دو سال هنوز دعوا سر اینه که کی ۲۲ خرداد سال ۱۳۸۸ به ماه سفر کرده یه سید خندان زرنگی بود که پیشتر در سال ۷۶ و ۸۰ ماه نورد شده بود و دلش می‌خواست باز به ماه سفر کنه گفت: بسه دیگه من سه تا شرط میذارم برای سفر بعدی به کره ماه در سال ۹۰ و اصلن هر دو طرف ظلم‌ها را فراموش کنند و به انتخابات فکر کنید.
یک ایرانی که رای نداده بود گفت: «اگر ما نخواهیم کسی را در ماه ببینیم چیکار کنیم، نه سید جان ما دیگه ماه نورد نمی‌خوایم. بسه دیگه، ما نمی‌خوایم کسی را تو ماه ببینیم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر