۱۳۹۰ تیر ۲۱, سه‌شنبه

هکر سایت وزارت خارجه شناسایی شد...!!!

تلویزیون جمهوری اسلامی در یک رشادت جدید فاش کرد که هکر سایت وزارت خارجه حنیف مزروعی بوده است. این افشاگری تکان دهنده فوراً مورد استقبال فجیع سایت‌هایی مانند بولتن نیوز و تابناک قرار گرفت و بلافاصله پس از درج تیتر خبر به پدر حنیف بعنوان متن خبر فحش دادند. در اینجا و از آنجا که ما تا حالا خیال می‌کردم هکر مربوطه از کامپیوتر همانقدر سر درمی‌آورد که ما از جغرافیا، بلافاصله با نامبرده که تا حالا بما دروغ گفته بود تماس گرفتیم و گفتگویی کردیم که در اینجا فاش می‌شود. توضیحاً اینکه این گفتگو اول قرار بود از طریق ایمیل انجام بشود لیکن بدلیل عدم آشنائی این هکر با پدیده‌ی ایمیل قرار شد بصورت اسکایپی انجام بشود ولی بعد از اینکه ایشان جهت خریدن اسکایپ از منزل خارج شدند ترجیح دادیم همان تلفن بزنیم قبضش را هم بدهیم بیندازند در مرقد سارکوزی که هی بما وعده وعید الکی داد آواره‌مان کرد کشاندمان اینجا :

من: سلام حنیف. تلویزیون می‌گفت سایت وزارت خارجه را تو هک کردی. آزار داری؟
حنیف: آره خودمم شنیدم و از یکی از دوستام پرسیدم ببخشید این هک که میگن من کردم یعنی چی؟ برام توضیح داد و من الآن متوجه شدم که چه کار زشتی با وزارتخارجه کرده‌ام.

من: ببینم، تو دقیقاً با چه سیستمی اینکارو انجام دادی؟
حنیف: ما همیشه ایران هم که بودیم سیستممان سه-پنج-دو بوده که الآن هم با همان سیستم کار می‌کنیم.

من: نه ، منظور اینکه سیستمی که تو خونه داری چیه؟
حنیف: آها، حالا متوجه شدم. سیستم ما اینجا پال سکامه، رنگی دوازده‌تا کانال هم مفتی داریم ولی بیشتر بخواهی باید پول بدهی.

من: حنییییییییییف! می‌زنم خودمو جر می‌دما. بابا کامپیوترت چیه؟
حنیف: ای بابا خب از اول بگو . کامپیوتر من همینیه که توی اتاقم هست و یک دکمه داره که باهاش روشن میشه و یک دریچه‌ای هم داره که دی.سی می‌ره توش.

من: خب چه برنامه‌ای روش نصبه؟
حنیف: جان ؟ برنامه ؟ بذارم برم بپرسم ..... (ده دقیقه بعد) ..... ویندوز ۷.

من: نه بابا، یعنی برنامه‌ای که برای هک کردن سایت وزارتخارجه روش نصب کردی چیه؟
حنیف: هک کردن یعنی همینی که تلویزیون گفت؟ بذار برم اینم بپرسم که عصبانی نشی ..... (بیست دقیقه بعد) ..... خونه نبودن نمی‌دونم چه برنامه‌ای روش نصبه.

من: تو روزا دقیقاً با کامپیوتر چیکار می‌کنی؟
حنیف: من روزی سه دفعه تمام وسایل اتاقم که کامپیوتر هم یکیش هست تمیز می‌کنم. بعضی وقتها هم که پشت میز کارم نشستم پامو از زیر میذارم روی جعبه کامپیوتر که برای رفع خستگی خیلی خوبه.

من: تو آخرین دفعه‌ای که چت کردی کی بوده؟
حنیف: البته اینجا علف و سیگاری زیاد پیدا میشه ولی من چون اهلش نیستم هیچوقت نزدم برای همین هم هیچوقت چت نکردم.

من: حنیف من غلط کردم ولش کن ، حالا چرا اینهمه به بابات فحش دادن؟
حنیف: هااااا، اینارو بپرس من قشنگ بلدم جوابتو بدم . تو خیال کردی با بیل گیتس تماس گرفتی اون دری وریا رو می‌پرسی؟ ببین من فکر کنم اصلاً قضیه اینجوریه که اینا خواستن به بابام فحش بدن منتها چون بابام چند روزه حرف نزده گفتن چیکار کنیم چیکار نکنیم بعد معلوم شد من سایت وزارت‌خارجه رو از همون کارایی که تو میگی کردم که معلوم بشه بابام چه آدم جنایتکاریه.

من: البته از بحثمون جداست ولی بابات ماشالله از طرف اصلاح‌طلبا حرف که میزنه خود خاتمی هم بهش بد و بیراه میگه دیگه فرقی نمی‌کنه سایت وزارتخارجه هک شده باشه یا نه.
حنیف: منم همینو می‌گم ، میگم بابام چند روزه حرف نزده اینا منو بهونه کردن.

من: پس هر وقت بابات حرف نزد همه بیان سراغ تو دیگه؟
حنیف: آره مشکلی نیست فقط قبلش اون کاری که من کردمو بهم بگن که من برم از یکی بپرسم بدونم یعنی چی.

من: حالا فکر می‌کنی چرا گفتن سایت وزارت‌خارجه ؟ چرا سایت‌های دیگه نه؟
حنیف: آخه همین یه سایت‌شون یه کمی ارزش وقت گذاشتن داره. بقیه‌ی سایتها که یا دارن استفتاء جواب میدن یا مثل فارس نوشته ۱۶ نفر از طرف حزب الله رفتن پارلمان لبنان اونوقت قدرت ایران در منطقه زیاد شد که در هر دو صورت باعث کلی خنده و سرگرمیه و باید حفظ بشه.

من: حالا جدی فکر می‌کنی سایت وزارت‌خارجه رو کی هک کرده؟
حنیف: من !

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر