۱۳۸۹ شهریور ۱۱, پنجشنبه

پاسداران جنایتکار به حیوانات هم رحم نمی کنند. (آمادگی برای عملیات نظامی)

نیروهای سپاه پاسداران در روزهای سه شنبه و چهارشنبه ی هفته گذشته در پی عملیات نظامی گسترده علیه نیروهای یکی از احزاب کردی در منطقه "ریوار " مابین شهرستان مریوان و پاوه، در اقدامی غیر انسانی اقدام به آتش زدن جنگل های این مناطق کرده اند.
بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، مردم منطقه نیز که برای خاموش کردن این آتش سوزی به محل حادثه مراجعه کرده بودند مورد بی احترامی سپاه پاسدارن قرار گرفته و حتی از سوی این نیروها تهدید به بازداشت شدند.
شدت آتش سوزی ها به حدی گسترده بوده که موجب زنده سوختن ده ها خوک، روباه و خرگوش در این مناطق شده و مشاهده ی جسد ده ها حیوان سوخته شده به طور دسته جمعی صحنه ی دهشتناکی را در این منطقه به وجود آورده است.
لازم به ذکر است نیروهای سپاه پاسداران در طی ماه های گذشته به بهانه وجود نیروهای احزاب کردی مخالف اقدام به توپباران مناطق کوهستانی شاهو و اورامانات کرده اند که بر اثر این توپ باران ها بخش عظیمی از پوشش جنگلی این مناطق از بین رفته است.


هشدار به مردم : به نظر می رسد این آتش سوزیها عمدی بوده است و نیروهای حکومتی می خواهند جنگلهای منطقه را از بین ببرند تا پوشش جنگلی وجود نداشته باشد . این موضوع بسیار مشکوک است . احتمالن برنامه ی خاصی برای عملیات نظامی در منطقه دارند و برای آینده پیش بینی کرده اند که نباید در اینجا درختی وجود داشته باشد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر