۱۳۸۹ شهریور ۳۱, چهارشنبه

نماز جمعه این هفته به امامت حاج حبیب محبیان خواننده محبوب

به دلیل برگزاری مجمع عمومی سازمان ملل متحد و برای این که نشان دهیم در ایران آزادی وجود دارد، نماز جمعه این هفته به امامت حاج حبیب محبیان خواننده محبوب مردمی اقامه خواهد شد.
به گزارش خبرگزاری ناقوس واحد مذهبی، ستاد اقامه نماز در پی اطلاعیه ای اعلام کرد نماز جمعه این هفته به امامت حاج سید حبیب و به صورت موزیکال برگزار خواهد شد. خطبه اول نماز جمعه با صدای روحانی حبیب و خطبه دوم به صورت موزیک لایت و تکنوازی گیتار در مراسم با شکوه نماز جمعه اجرا خواهد گردید.
همچنین پس از برگزاری مراسم با شکوه نماز جمعه برای حمایت از رییس جمهور محبوب، تعداد محدودی از جدید ترین آلبوم حاج سید حبیب محبیان (محمود من کجایی؟) به صورت لوح فشرده به رسم یاد بود در میان نمازگزاران و ملت غیور حاضر در صحنه پخش خواهد شد. بدیهی است آهنگ جدید (اسی خوشگلی، اسی دلبری، اسی از همه زیباتری) که برای اسفندیار رحیم مشمایی به صورت اختصاصی خوانده نیز در این آلبوم به صورت ویژه گنجانده شده است.
در همین راستا آقای کوچک زاده نماینده ی مجلس و عضو فراکسیون فصول گرایان (اصول گرایان) اعلام کرد : " از زمانی که حاج منصور ارضی و سعید حدادیان ، محمود احمدی نژاد را بایکوت کرده اند ایشان به دنبال جانشینی برای این خوانندگان می گشت و به همین دلیل با انتخاب حاج حبیب می خواهد مشت محکمی به دهان حاج منصور و حاج سعید بزند."
اما حمید رسایی ( پسر عموی امیر رسایی خواننده لس آنجلسی « ع...زیزم، جانم ع...زیزم» نیست. اشتباه نکنید) با ردّ اظهارات کوچکزاده گفت : " اسفندیار رحیم مشمایی برای دوره ی بعدی ریاست جمهوری می خواهد حاج حبیب محبیان را به عنوان مشاور فرهنگی خود انتخاب کند و شرکت حاج حبیب در نماز جمعه این هفته برای آشنایی بیشتر بسیجیان با حاج حبیب می باشد. تا از این پس هیئت های مذهبی بسیجیان برای مناسبت ها و مراسم مذهبی خود حاج حبیب را دعوت کنند تا دکان حاج سعید (حدادیان) و حاج منصور (ارضی) تخته شود."

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر