۱۳۸۹ شهریور ۱۲, جمعه

برای همه چیز باید دعا کنیم!!!

آيت‌الله شيخ ناصر مکارم شيرازی : برای متحد‌تر شدن دعا کنيم
شيعه آنلاين: حضرت آيت‌الله شيخ ناصر مکارم شيرازی با اشاره به فرا رسيدن شب‌های قدر توصيه کرد که در اين شب‌ها برای برطرف شدن گرانی، بيکاری و متحد‌تر شدن مردم دعا کنيم. اين مرجع تقليد در سلسله جلسات تفسير که در شبستان امام خمينی حرم حضرت معصومه (س) برگزار می‌شود، با بيان اين‌که درهای توبه و استجابت دعا در شب‌های قدر باز است، توصيه کرد: به درگاه خداوند برويد و از گناهان توبه کنيد و از خداوند بخواهيد توفيق بيشتری به کشور و جوانان ما نائل کند و مشکلات ما را حل کند.
کدخدایی: برای اجرای قوانین باید دعا کرد
عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان می‌گوید برای آنکه دولت قوانین مصوب مجلس را اجرا کند باید «دعا» کرد.
آقای کدخدایی امروز شنبه در جمع خبرنگاران گفت: «فقط باید برای اجرای قوانین دعا کنیم. کار دیگری نمی‌توانیم انجام دهیم زیرا وظیفه‌ قانونی بیشتر از این نداریم.»

پیشنهاد : توصیه ی ایشان بسیار مفید است و باید اجرا شود. به نظر من رییس جمهور و دولت و مجلس اسلامی و ... را منحل کرده و همه را برکنار کنید چون اینها به جای این که مشکلی از مردم و مملکت حل کنند ، تازه به مشکلات آنها اضافه هم می کنند . به جای اینها همه جمع می شویم در مساجد و تکیه ها و حسینیه ها و ... مرجع هم که خدا را شکر زیاد داریم ، حتی صادر هم می کنیم . مراجع بیفتند جلو مردم هم پشت سر آنها دعا می کنیم مشکلات حل شود ، کشاورزان به جای این که زمین را شخم بزنند و گندم و جو و ... بکارند بشینند دعا کنند زمین خودش سبز شود. به جای پول های کلانی که به این خارجی های نجس و بی دین و زبان نفهم می دهیم که بیایند برایمان چاه نفت بزنند و استخراج کنند و پتروشیمی بسازند و ... و به جای این همه کارمند و کارگر شرکت نفت که مفت می خورند و می خوابند و هیچ کاری هم انجام نمی دهند و حتی بعد از سی سال هنوز نتوانسته اند از بنزین معمولی کشور را بی نیاز کنند ، عده ای مداح درجه یک و قاری خوش صوت استخدام می کنیم تا دعا کنند چاه های نفت خود به خود فوران کرده و به بشکه ها سرازیر شوند . حتی سعید حدادیان می تواند دعا کند و یک عریضه هم در چاه جمکران بیندازد که چاه های نفت ، عوض نفت خام به ما نفت تصفیه شده بدهند . حتی می شود تقسیم کار کرد و برای مثال حاج منصور ارضی ، برای بیرون آمدن بنزین از چاه جمکران دعا کند ، سعید حدادیان دعا کند که از چاه های مسجد سلیمان گازوییل بیرون آید . حاج صادق آهنگران در بخش پتروشیمی دعا کند و ... الخ.
اما انرژی هسته ای را چون خیلی حساس و تخصصی است ، باید به خود تمساح یزدی سپرده شود ، دعا کند اورانیوم ها خودشان با غلضت 80% غنی سازی شوند و آیت الله سبحانی هم دعا کند به بمب اتمی تبدیل شوند. تولید موشک های دوربرد و هواپیماهای بدون خلبان را هم به سید مجتبی بسپارند.

۱ نظر:

  1. جالب اینجاست که ایشان فکر می کند یا خیلی جذاب است یا صدای دلنشینی دارد یا ملت کشته مرده ی او هستند که به اینکه روز اول عید 1 ساعت روی مخ ملت برود و شروع سالمان را با قیافه...اش به گند بکشد رضایت نداده و این روزها بیشتر هم در رسانه انحصاری خودش را می نمایاند!

    پاسخحذف