۱۳۸۹ شهریور ۲۳, سه‌شنبه

دزديهای نجومی در كابينه احمدی نژاد

آژانس ايران خبر: بنا به گزارش دريافتی وزير ارتباطات احمدی نژاد به نام رضا تقى پور با همدستى خود احمدی نژاد در سال ۸۸ ، از مبلغ ۸۱۰۰ ميليارد تومان درآمد ۱۴۸۰ شرکت خصوصى فعال در بخش ارائه خدمات اينترنتى، در سال۸۸ ، مبلغ۸۰۰ ميليارد تومان را به شيوه هاى مختلف به جيب زده اند.
وزارت نيرو ، برخى پروژه ها را که حداکثر ۶ماه زمان می برد، تا ۵ سال طول داده و ميليونها تومان از اين طريق دزدى می کند. از جمله پروژه هاى آبرسانى روستاهاى مقرب الکلا، عزيزى، کبوتران، خردمرد را می توان نام برد. رئيس امور آب و فاضلاب روستايى بابلسر و فريدونکنار شخصى به نام سيد رسول اسماعيل نژاد است که ميليونها تومان از اين پروژه به جيب زده است.
همچنین در پروژه دومين نيروگاه تلمبه ذخیره اى کشور در ايلام، شخصى به نام سيد محمدرضا رضازاده، مدير عامل شرکت توسعه منابع آب و نيروى ايران، با نقض استاندارد اندازه قطر تونلهاى مخزن بالايى نيروگاه تلمبه ذخیره اى، که به درياچه سد سيمره متصل می شد، و کم کردن قطر ۵ . ۶ مترى اين تونلها ميليونها تومان پول را بالا کشيد. (توضيح: اين پاسدار ۴ سال در دور اول احمدی نژاد استاندار فارس بوده، ۱۰ سال از ۶۱ تا ۷۱ در سپاه بوده و مناصب ديگرى هم داشته که آخرين بار توسط وزير نيرو به اين سمت گماشته شد).

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر