۱۳۸۹ شهریور ۱۲, جمعه

مهدی کلهر، مشاور احمدى نژاد: ما يک مقدار تربيت سياسى نياز داريم

روزنامه خراسان: مهدى کلهر مشاور رسانه اى رئيس جمهور در گفت وگويى تفصيلى گفت، من اولين کسى بودم که به آقاى احمدى نژاد گفتم چرا به جلسات مجمع تشخيص مصلحت نظام نمى روى، گفت من خوشم نمى آيد. گفتم لازم نيست خوشتان بيايد مگر شما سازمان ملل مى رويد از همه خوشتان مى آيد؟ ملت به شما راى داده و حقوق مى دهد که در جلسات مجمع تشخيص مصلحت نظام شرکت کنيد. کلهر تاکيد کرد: ما يک مقدار تربيت سياسى نياز داريم من حرف احمد توکلى را قبول دارم که مى گويد جاى حزب خالى است. البته از ديد بنده نه تنها چند ماه قبل از انتخابات، يا براى کسب قدرت، بلکه براى آموزش سياسى به همه اقشار جامعه که حداقل به يک دستور زبان و واژگان سياسى مشترک برسيم.

تفسیر خبر : ببینید ، ایشان اولین نفری بوده که گفته باباجان چرا مدرسه ( ببخشید جلسه ی تشخیص مصلحت ) نمیری؟ محمود هم لب هایش را ورچیده و جواب داده : من خوشم نمی یاد! حتی کلهر قول داده اگه تو جلسات شرکت کنه براش یک کاپشن نو می خره ، اما باز هم زیر بار نرفته . گفته : اگه قول بدی از این بمب ها که عمو باراک داره و از این پوتین ها که موشک داره، ببخشید پوشک ها که موتین داره ( وای باز هم نشد، موشک ها که پوتین داره ) واشم بخری !!! شاید این دفعه به خاطر تو شرکت کنم . ببینید چه بچه ی نازنینی!!! به به! به به! براش اسپند دود کنید چشم نخوره بچه شون!

۱ نظر:

  1. سلام
    کنفوسیوس میگوید:انسان بزرگ غمخواری وتشویش نشان نمی دهد.عاقل است وتردید ندارد شجاع است ونمی ترسد.
    به امید آزادی تمام انسانهای شجاع

    پاسخحذف