۱۳۸۹ مرداد ۲۰, چهارشنبه

سیستم مدیریت در نقاط مختلف جهان ( طنز )

نحوه مديريت با توجه به شرايط و اوضاع و احوال كشورها معانی مختلفی دارد كه به چند نمونه از آن ها اشاره می کنیم:

مديريت امريكايی : در اين نوع مديريت ، مديران برای خود وكلا و مشاورينی دارند كه در مواقع نياز با ارائه ادله كافی همه ناكامی ها را به گردن رئيس جمهور بياندازند.

مديريت آلمانی : در اين نوع مديريت به موازات افزايش كيفيت و طول عمر كالاهای توليدی ، مديران تلاش می كنند تا طول عمر كارگران آلمانی نسبت به كارگران ترك و ساير مهاجرين افزايش يابد.

مديريت انگليسی : در اين نوع مديريت مسئولين تلاش دارند با ايحاد اختلافات غير قابل رويت ميان سايركشورها، باعث رونق و بهبود روابط خود با همه كشورها شوند.

مديريت روسی : در اين نوع مديريت از طريق مصرف بی رويه انواع نوشيدنی ها خصوصا "ودكا " تلاش می شود تا تعهدات خود را نسبت به ساير كشورها مرتبا تغيير داده و يا به عقب بياندازند.

مديريت چينی : در اين نوع مديريت مسئولين تلاش دارند پس از هر بار سركوب مخالفين ، خبرنگاران را به جرم عاملين اصلی اغتشاش و تظاهرات دستگير و محاكمه كنند.

مديريت ايتاليائی : در اين نوع مديريت برای هر دوره زمامداری چندين نخست وزيراستعفا می دهند تا نهايتا نخست وزيری انتخاب شود كه همه او را دوست دارند.

مديريت فرانسوی : در اين نوع مديريت هر كس بتواند بهتر از ديگران شورش های خيابانی و يا اعتصابات كارگری را كنترل كند شانس بيشتری برای احراز مقام رياست جمهوری دارد.

مديريت ايرانی : در اين نوع مديريت بهترين های جهان انتخاب می شوند تا با كمترين هزينه كسی جرأت نكند بگويد: "نحوه اداره امور كشور احتياج به اصلاحات اساسی دارد"

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر