۱۳۸۹ شهریور ۹, سه‌شنبه

بودجه ساخت مسجد جنجالی نیویورک را چه کسی تامین می‌کند؟

روزنامه واشنگتن پست در گزارشی نوشت، بودجه ساخت مسجد جنجالی نیویورک را چه کسی تامین می ‌کند؟
این روزنامه نوشت، ساخت مسجد و مرکز اسلامی نیویورک به واقعیت نزدیک شده و انتقادها از هزینه صدمیلیون دلاری ساخت آن نیز بیشتر می شود که چه کسی بودجه ساخت این مرکز اسلامی را تقبل خواهد کرد؟
واشنگتن پست نوشت، بانیان مسجد نیویورک مدعی هستند هزینه های ساخت آن را از طریق کمک های مردمی جمع آوری خواهند کرد، اما در این رابطه شک و تردید وجود دارد. به نظر می رسد بانیان این مسجد چیزی برای پنهان کردن دارند.
منابع مطلع در نیویورک میگویند، جمهوری اسلامی قرار است چهل درصد بودجه مسجد این شهر را تامین کند. گفته میشود احمدی نژاد در سفر پیش روی خود به نیویورک، اعطای کمکهای مالی رژیم برای ساخت این مسجد را اعلام خواهد کرد
.

۱ نظر:

  1. سلام
    روز ایران است چون از غزه و لبنان بیشتر نیازمند آزادی است، چون غزه و لبنان دچار ظلم دشمن شدند ولی مظلومان ایران زمین توسط هموطنان وطن فروش خود کشته یا اسیر شدند و مورد شکنجه و تجاوز قرار گرفتند.

    روزمن و روز تو است چون روز سبزهاست، روز سبز اندیشي، روز چاره، روز اعلام اعتراض به همه آنچه در دیکتاتوری بر مردم گذشته است.

    روز خونخواهی شهدا است، چون وظیفه هر انسانی است که از خون مظلوم دفاع کند، کلمه انسان برای این بکار برده شد زیرا این امر برهمه افکار و اندیشه ها و ادیان و حتی سنین واجب است. آری روز خونخواهی ندا و سهراب و همه شهدای سرزمین ایران است. بالاخره بعد از گذشت 15 ماه کودتا و کشتار جوانان ایران باید کاری کرد.

    روز دادخواهی اسراست، روز اعلام مظلومیت زید آبادی و نظرآهاری ها به کل جهان است. روز بردن آبروی حکومت جنایت کار است با زندانهایی مملو از زندانیان سیاسی.
    ۱۲ شهریور روز من است روز توست روزماست
    به امید آزادی

    پاسخحذف