۱۳۸۹ مرداد ۱۴, پنجشنبه

دلایل انتقاد احمدی نژاد از هشت پای پیشگو (پال) فاش شد

ایشان پیش خود فکر کرده پیش گویی های «پال» بیشتر به حقیقت پیوسته است تا پیش گویی های وی و دیگر هم فکرانش. لذا این امر ممکن است اقتدار او را زیر سؤال ببرد و هواداران وی که به پیش بینی خیلی علاقه مندند، به صف هواداران اختاپوس بپیوندند.
احتمال دارد محمود احمدی نژاد تصور کرده «پال» به رقیبی برای رهبری تبدیل شود ، چون پال» با داشتن هشت پا و بدون دست در این مدت کوتاه توانسته است مریدانی چندین برابر مریدان رهبری که یک دست دارد، پیدا کند.
به همین علت وی از سربازان گمنام امام زمان خواست همان طور که ریگی را هنگام رفتن از کابل به قندهار به وسیله ی اتومبیل ، طی یک عملیات بسیار پیچیده در هواپیما در آسمان ایران دستگیر کردند . به طوری که خود عبدالمالک هم نفهمید چگونه از آسمان ایران سر درآورده است . همان طور هم در طی یک عملیات فوق پیچیده این هشت پا را هنگام شنا در آب های دریای مازندران به وسیله ی قلاب هشت پا گیری ، دستگیر کرده و به حوض مدرسه ی فیضیه منتقل کنند . تا این عامل استکبار را در آن جا ارشاد کنند تا با روزه گرفتن دیگر از صدف خوردن دست برداشته و از این به بعد پیش بینی هایش در جهت اهداف ایشان و در راستای اصول گرایی باشد .
احمدی نژاد هم چنین ابراز امیدواری کرد : این اختاپوس در برابر اختاپوس هایی که ما داریم مانند مورچه در مقابل فیل است ، زیرا اختاپوس های ما به جای هشت پا ، هشتاد پا دارند و با هر پایشان طعمه های بسیار بزرگی مانند صنایع خودرو سازی ، پالایشگاه ، پتروشیمی، قندوشکر ، فولاد و ... را در چنگال خود گرفته اند. پس ما ترسی از هشت پا نداریم و فقط به خاطر سعادت خودش می خواهیم او را ارشاد کنیم.
وی یادآور شد : «پال» امکان مقاومت در برابر خواسته های ما را ندارد و مطمئن باشید ارشاد شده و به صف ما می پیوندد ، چون در غیر این صورت او را به تمساح یزدی خواهیم سپرد.
پیام فضلی نژاد نیز در روزنامه کیهان نوشت : این بار دست استکبار از پاهای این هشت پا بیرون آمده ، اما همان طور که ما دست های استکبار را همیشه قطع کرده ایم ، این بار نیز تمام هشت پای این اختاپوس را هم قطع می کنیم.
حاج «ح.ش» مدیر کیهان نیز در سر مقاله تذکر داد : ما مدارکی در اختیار داریم که این هشت پا با سران فتنه ارتباط داشته و ردّ تمام هشت عدد پاهای وی در فتنه ی جلبکی سال گذشته مانده است. اگر با پاهای خودش به آغوش ما بازگشت که هیچ، وگرنه به هر حال با کمک اختاپوس های خودی او را سر جایش خواهیم نشاند.
عزت الله ز ِ رغامی هم اعلام کرد : در موقع خودش و هنگامی که اختاپوس از پیش بینی های خود ابراز ندامت کرده و توبه کرد ، یک مصاحبه ی تلویزیونی با «پال» ترتیب داده و آن را برای مردم جهان پخش خواهیم کرد. تا همگان اعترافات او را ببینند و به توطئه ی استکبار جهانی پی ببرند.
احمد جنتی دبیر شورای نگهبان نیز با داد و فریاد گفت : سران فتنه با فرستادن مقداری صدف آمریکایی که در آب های عربستان پرورش داده شده بودند ؛ قصد بر هم زدن نظام را داشتند که با هوشیاری رییس جمهور محترم این توطئه خوشبختانه خنثی شد.
احمد خاتمی ؛ امام جمعه تهران هم طی سخنانی هشدار داد : با توجه به این که هشت پا یک چشم دارد «پال» احتمالا همان دجال است. مکارم شیرازی هم این نظر را تأیید کرد.
محمد یزدی رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم نیز تهدید کرد : اگر «پال» دست از کارهای خود بر ندارد ، گوشت هشت پا را حلال اعلام می کنیم، تا نسل اختاپوس در جهان منقرض شود.
نوری همدانی هم موافقت خود را با این فتوا اعلام کرده و گفت : در این مورد دیگر جای تساهل و تسامح نیست.
علم الهدی امام جمعه مشهد هم اعلام کرد : این جا همان جا است که گفتم خلاف شرع هم جایز است.
سردار احمدی مقدم هم در مصاحبه با خبرگزاری اختاپنا اعلام کرد : از ابتدای ماه آینده طرح امنیت دریایی و مبارزه با اختاپوس های فرصت طلب آغاز می شود. وی تأکید کرد «پال» (هشت پای پیشگو) مصداق بارز بی حجابی وبی بندوباری است. او توضیح بیشتری در این زمینه نداد.
حسین الله کِرم رییس گروهک انصار حزب الله هم با شرکت در برنامه ی « دیروز ؛ امروز ؛ فردا » ، با این توضیح که : " لباس شخصی ها خبرنگار هستند . " به یکی از لباس شخصی ها به نام یامین پور که مجری این برنامه است ( ایشان را با خانم یامین پور مجری برنامه « به خانه بر می گردیم » که در شبکه ی تهران پخش می شود ، اشتباه نگیرید. در ضمن خیلی باهم غریبه هستند ) گفت : " یک گروه از صیادان مکتبی برای صید این هشت پای مزدور اعلام آمادگی کرده اند. هم چنین کوسه هایی که می خواهند به این اختاپوس حمله کرده و او را تکه تکه کنند ، هیچ ارتباطی با انصار حزب الله نداشته و گروهی افراطی و شبه حزب الله هستند. "
فائزه هاشمی در یک بیانیه در مورد علت سکوت پدرش درباره ی این موضوع توضیح داد :
چون پدرش نزدیکی خاصی با آبزیان دارند و در واقع هشت پا غذای مورد علاقه ی پدرم می باشد ، ترجیح می دهد از هر نوع اظهار نظری خودداری کرده ، تا از حرف های ایشان به نفع گروه خاصی بهره برداری نشود.
عادل فردوسی پور نیز در ویژه برنامه (8+90) با حضور رییس فدراسیون اختاپوسی و سر مربی تیم ملی شنای اختاپوسی در بیت المال گفت: " چه می کنه این هشت پا "


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر