۱۳۸۹ آبان ۳, دوشنبه

جنجال بر سر جایزه نوبل : جایزه نوبل پس گرفته می شود و به صاحب اصلی آن خواهد رسید

اتفاقی بی سابقه در تاریخ اهدای جایزه ی نوبل: جایزه نوبل امسال در تمام رشته ها به یک نفر رسید.
به گزارش قال نیوز، برادران ارزشی با ارائه ی دادخواستی ادعا کردند در اهدای جواز نوبل امسال پارتی بازی شده و تمام جوایز باید با محمود احمدی نژاد رییس جمهور جعلی ایران داده شود. مدارک و مستندات را هم ضمیمه ی دادخواست خود کردند. هیئت بررسی کنندگان هم حق را به محمود احمدی نژاد داده و کلیه یجواز نوبل امسال را به ایشان دادند.
شیمی:
جایزه نوبل در شیمی برای تبدیل ریال به گه..
پزشکی:
جایزه نوبل پزشکی برای شبیه سازی سیاست های دولت خود از روی سلول های بنیادی بیضه. هم چنین برای ساخت واکسن میکرب سبز که در سال های اخیر اپیدمی شده و ممکن است حیات کلیه ی نظام های دیکتاتوری را با خطر روبرو کند.
اقتصاد:
جایزه نوبل در اقتصاد برای این که ایشان با نابود کردن اقتصاد ایران توانسته است، اقتصاد چندین کشور را به طور هم زمان شکوفا کند و آنها را از بحران اقتصادی که گریبانگیر تمام کشورهای صنعتی شده بود، برهاند. از جمله کشورهای چین، ونزوئلا، ترکیه، برزیل، لبنان، سوریه، حماس و...
ادبیات:
جایزه نوبل ادبیات برای موارد زیر:
1 - وارد کردن ادبیات چاله میدانی و فحش های ناموسی در ادبیات سیاسی جهان.
2 - ابداع واژه های جدید و تازه از قبیل :
الف) قطع نامه ها ورق پاره ای بیش نیستند. این قدر قطع نامه صادر کنید تا قطع نامه دانتان پاره شود.
ب) دائم می گویند تمام گزینه ها روی میزاست. ما هم می گوییم: تمام گزینه های ما توی سفره است.
ریاضیات:
جایزه نوبل ریاضیات در رشته ی آمار برای ابداع روش جدید نمودار سازی به این صورت که نمودارهایی رسم می کند که نشان می دهد همه چیز از سطح عالی هم فراتر است، در حالی که همه چیز نابود شده و همه از گرسنگی در حال مرگ هستند.
جایزه نوبل فیزیک برای پروژه های زیر:
1 - به حرکت در آوردن خودروی نیروی انتظامی و زیر گرفتن مردم در حالی که خودرو هیچ سرنشینی ندارد.
2 - حرکت با سرعت مافوق نور : در تصاویر تلویزیونی هنگام سفرها و سخنرانیها، ایشان هم زمان در حال سخنرانی است و در عین حال در میان شنوندگان نیز نشسته است (به گواه تصاویر صدا و سیمای ضرغامی)
3 - تبدیل موشک های چینی به موشک های ایرانی
زیست شناسی:
جازه ی نوبل زیست شناسی، برای زنده نگاه داشتن شوق زندگی در گونه ای فسیل منقرض شده به نام جنتی.
جایزه صلح نوبل:
و در پایان مهمترین جایزه، یعنی جایزه ی صلح نوبل برای نزدیک سازی هرچه بیشتر پنج کشور شورای امنیت به یکدیگر به ویژه دو ابرقدرت امریکا و روسیه. بر سر مسئله ی اتمی جمهوری اسلامی. آقای احمدی نژاد کاری کرد که پس از یک قرن عاقبت این دو کشور بر سر یک مسئله به توافق رسیدند.

آقای احمدی نژاد در جواب خبرنگارانی که از وی پرسیدند: «آیا شما حتی در خواب هم می دیدید روزی جایزه ی صلح نوبل را به دست آورید؟
پاسخ داد: البته چون جایزه ی نوبل یک جایزه ی استکباری است من به آنها امید نداشتم، ولی آنها با اعطای این جایزه به من باعث شدند جایزه ی صلح نوبل اعتباری تازه و دوچندان پیدا کند و در حقیقت آبروی خودشان را خریدند.
اما در مورد خود من باید بگویم: از روزی که این مردک سیاه پوست جایزه ی صلح نوبل را برنده شد، به خودم در آینه گفتم: «من باید برنده ی جایزه ی صلح نوبل شوم. اما راستش را بگویم فکر نمی کردم همه ی جوایز را درو کنم. این هم از برکت آقا است. مگر من چه چیزم از این مردک سیاه پوست دیلاق کمتر است؟ آقا فرمودند: هیچ. بهتر هم هستی . هم خوش تیپ تری، هم رشیدتری و از همه مهم تر همیشه یک لبخند ملیح بر لب داری!!! الان شش سال است تمام کمدین های دنیا بیکار شده اند و شبکه ها به جای تولید برنامه ی کمدی، اخبار صدا و سیمای ما را پخش کرده و سخنرانی ها و سفرهای تو را نشان می دهند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر