۱۳۸۹ مرداد ۳, یکشنبه

ساخت شهرک مسکونی – امنیتی "پرسپولیس" در بلاروس با کدام هدف صورت میگیرد؟

خبرنگار ندای سبز آزادی از یک منبع موثق کسب اطلاع کرد که رحیم مشایی مسوول دفتر احمدی نژاد، با مشارکت در یک پروژه عظیم اقتصادی اقدام به ساخت شهرک بزرگی در یکی از مناطق کشور "بلاروس" کرده است.
بر اساس این گزارش، مشایی توسط یکی از دوستان نزدیک خود که قبلا مسئول روابط عمومی او در سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران بوده،در کشور بلاروس اقدام به خرید بیش از 100 هکتار زمین کرده است. این زمین در منطقه ای خوش آب و هوا قرار دارد و مشایی با هماهنگی مسئولان آن کشور اقدام به ساخت شهرکی بزرگ و ساختمانهای امن و مجهز کرده اند.
این شهرک بزرگ تحت عنوان شهرک پرسپولیس نامگذاری شده و ساخت و سازهای آن بیش از پنجاه درصد پیشرفت داشته است،تمام هزینه های خرید ملک و ساخت و ساز شهرک مستقیما از طریق رحیم مشایی پرداخت شده و تمام فعالیت های انجام شده تحت نظر و دخالت مستقیم وی و با هماهنگی دولت بلاروس صورت می گیرد.
منطقه مورد نظر،منطقه ای است گران قیمت،در کنار ساحل،دارای مسیرهای ورودی و خروجی متعدد و باند هلکوپتر و مجهز به تمام مسائل حفاظتی و امنیتی می باشد.
هنوز مشخص نیست که این پروژه به عنوان یک طرح اقتصادی و توریستی کلید خورده یا آنگونه که برخی نزدیکان مشایی اظهار داشته اند برای روز مبادا و ترک کشور توسط برخی مسوولان جمهوری اسلامی و فرماندهان سپاه سرمایه گذاری میشود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر