۱۳۸۹ مرداد ۲, شنبه

در پــی افشاگری شهرام امیری سازمان «سیا» (سی.آی.ا) نابود شد!!!

در پــی افشاگری شهرام امیری و ارائه اطلاعات خود از سازمان «سیا» این سازمان به حالت نیمه تعطیل درآمد. اوباما سران «سیا» را به دفتر کار خود فراخواند ، تا راه فراری از بحـران بوجود آمده پیدا کنند.
به گزارش خبرگزاری فالس نیوز، شهرام امیری دو پلاک ماشین که به گفته وی متعلق به سازمان سیا می باشد را فـاش نمود. این خبر هم اکنون در صدر اخبار خبرگزاری های روز جهان قرار گرفته است!
شبکه جهانی یورونیوز اروپا متعلق به یک ضــد انقلاب ، آن را شکست بزرگی برای اوباما خواند!
شبکه رؤیت ز ِ ر ( رویترز سابق، از بس زر زد و زرت و پرت گفت اسمش عوض شد) متعلق به یک صهیونیسم نیز خواستار استعفای اوباما شد.!
شبکه خبری العربیه وابسته به استکبار نیز آن را نشانه قدرت بالای ایران خواند!!!
مجری شبکه «سی.ان.ان» در برنامه روبـه فردا آن را افتضاحی برای کابینه اوباما دانست.
روزنامه الشرق نیمه الوسط در تیتر بزرگ نوشت : طهـــران ، واشنگتــن را شکست داد!
روزنامه واشگتن پست در سرمقاله نیمه شب خود اذعان کرد : طـهران قدرت برتر خاورمیانه است!
روزنامه فلسطینی هاآترص نیز در ستون سمت راست و چپ و قسمت میانی صفحه و همچنین قسمت نیازمندی ها و آگهی های خود را به این مطلب اختصاص داد : ایران قدرت اول جهان
در جلسه امروز سفر استانی اوبـاما دستور داده شد که : این دو ماشین در پارکینگی متروکه متعلق به سازمان ناسا به امانت گذاشته شود.
به گزارش فالس نیوز به نقل از یک منبع کاملا موثق ، پس از افشای دو پلاک ماشین سازمان «سیا» توسط نابغه هسته ای ، لئون پانتا و دیگر سران «سیا» برای رفت و آمد به محل کار خود ، فعلا از وسایل نقلیه عمومی مانند : دوچرخه، سه چرخه، موتور سه پاچی، درشکه، گاری و همچنین الاغ استفاده می کنند.
گفتنیست : سازمان «سیا» بخاطر لــو رفتن پلاک دو خودرو خود نیمی از کارمندان خود را اخراج کرد!
هم اینک سهام سازمان «سیا» با صدو پنجاه درصد کاهش ، برابر با یک تار گندیده مهمود اهمدی نجاد معامله می شود.
مهمود اهمدی نجاد در نامه ای خطاب به اوبـاما هشدار داد : " در صورتی که تحریم بنزین ادامه یابد ، وی شماره پلاک کاخ سفید و پلاک ماشینی که وی در نیویورک سوار بوده را در اختیار خبرگزاری ها قرار خواهد داد. هم چنین وی در جریان یک کنفرانس خبری زنده در حضور خبرنگاران داخلی و خارجی، در حالی که کاغذی تا شده در دست داشت آن را رو به دوربین تلویزیونی گرفته و خطاب به باراک اوباما و رییس سازمان «سیا» گفت : " بگم؟ بگم؟ اگه بنزین ندی، می گما؟ اگه تحریم کنی می گما؟ "
طبق خبر های رسیده از راهروهای، مجلس سنا آمریکا ، نمایندگان مجلس خواستار لغـو تحریم بنزین ایران هستند. سناتور مکین در درحالی که در«دبلیو.سی» بود فریاد می زد : ....... <== این قسمت سـانسـور شد! بقیه اش را خودتان حدس بزنید. من خسته شدم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر